Monthly Archives: március 2007

2007.03.14 – Khao Sok Nemzeti Park

A reggeli ébredés valami egészen fantasztikus. A dzsungel hangja hívogat, úgyhogy kipattanok az ágyból és irány körülnézni. Molly még alszik, így egyedül lófrálok egy kicsit a deszkajárdán. Az üdülőfalu végében megállok, nézem a mókusokat ahogy játszanak, majd visszaindulok a fényképező gépemért. Fordulás után az első lépés következtében reccsen egyet alattam egy deszka, beszakad én megkapaszkodom a korlátban, majd ennek következtében…

2007.03.13 Surat Thani, Khao Sok Riverside Cottage

Hajnalodni kezd, mikor felébredek és a felkelő nap fényében pálmafaligeteket pillantok meg. Alig látok belőle valamit, de az is baromira tetszik. Ez már az esőerdő széle, ami ismét egy teljesen más világ. A pálmaligetek és gumiültetvények szélén thai cölöpházak állnak ahol egyszerű emberek élnek szerény körülmények között. Lassan a párom is felébred és csodák-csodája nem morog. (mi lehet vele, nem…

2007.03.12 – Kanchanaburi, Bangkok

A korai kelés elmarad, fél 11-kor ébredünk. Nem csak a korai kelés, a reggeli is elmarad, mivel 10.15-ig lehetett volna reggelizni. A mai program a Tigris Templom és egy vízesés megtekintése lenne, amiből még nem tudjuk mi lesz. Molly nehezményezi, hogy elaludtunk, mivel úgy hallotta, hogy a kis tigriseket a délelőtti órákban lehet nyektetni, Őt meg ez érdekelné nagyon. Gyorsan…

2007.03.11 – Bangkok, Kanchanaburi

A reggeli kelés kicsit csúszott, de legalább valamennyire kipihentük magunkat. Idő megtalálom a megoldást a csomagokra, amitől végre beáll a jó hangulatunk. Molly hátizsákjába pakoljuk amire feltétlenül szükség van, az én zsákomba kerül az a cirka 30 kg felesleg, amit majd leadunk a Hualampong pályaudvar csomagmegőrzőjébe. Az állomásra taxival megyünk ki (50B) ahol simán megőrzik a csomagunkat 160 B-ért 2…

2007.03.10 – Bangkok

És itt vagyunk. El sem hiszem. Ki a gépből… majd elakad a lélegzetünk. A levegőt vágni lehet, olyan páratartalma van, ezt követően 2 perc múlva patakokban ömlik rólam a víz. A reptér csodás, vadiúj high tech az egész. Nagyon szép és nagyon nagy. Gyalogolunk vagy 10 percet az útlevél ellenőrző pontig, ott minden simán megy, a csaj mosolyog, majd irány…

2007.03.09 – Utazás Bangkokba

Hajnali ötkor van ébresztő, amit annak ellenére, hogy az indulás napja van, mindketten nehezményezünk. A csajom viszont szokásától eltérő módon nem morog, hajlandó felkelni időben, úgyhogy összerámolunk, megcsináljuk a szendvicseket az útra, majd 3/4 7-kor megérkezik Pege barátunk, hogy a reptérre fuvarozzon minket. Szerencsére most egy marha kamionos sem szorult be a gyorsforgalmin az aluljáróba, úgyhogy 7 után néhány perccel…

Ko Lanta

Az utobbi par napot nem nagyon lehet szavakba onteni, de megprobalom. Persze csak roviden, mert ugye nem Internetezni jottunk. Tehat a Khao Sok Nemzeti Park szamomra maga volt az edenkert. A dzsungel olyan volt, mint a filmekben. Egy percig nem unatkoztunk, pedig itt a tervezettnel egy nappal tovabb maradtunk. Volt minden. Kajaktura, dzsungeltura, elefant trekking, meg egy tanyerbol ebedeltunk egy…

Esti bejelentkezes Bangkokbol

Nesztek! Itt a kep amire vagytam, lehet irigykedni! Ma voltunk a tigristemplomban, ami baromira turistas hely, de nem huzzak le az embert es elvileg jo helyre folyik be a penz. Most itt este 10h van, a palyaudvaron vagyok egy netcafeban, de csak beugrottam feltolni ezt a kepet. Kanchanaburi szuper volt, ha nem lett volna meg a vonatjegyunk ma estere, meg…

Bangkok – Második nekifutásra

Előző írásom talán kissé indulatosra sikeredett, de akkor úgy éreztem… Most viszont nyugodt vagyok, így indulatoktól tudok objektív képet adni az elmúlt napi tapasztalataimból. Szálláskeresés után ellátogattunk a Siam Ocean World-be, ami egy olyasmi hely, mint a Tropicarium, csak valamivel nagyobb. Szép, de nem nagy pukkanás, legalábbis nem akkora, mint amire számítottam. Érdekes volt viszont az odajutás. Gyakorlatilag 10-ből 8…

Bangkok – Első felindulásból

Megérkeztünk. A reptér valami hihetetlen élmény volt, na meg ami utána következett, az is. Itt vagyunk Thaiföldön, amire azt mondják, a mosoly országa. Lófaszt. Lehúzós, átverős köcsög banda. Az a fajta, aki miatt otthon néha szégyennek érzi az ember magyar mivoltát, itt meg ez a mosoly országa… Jó, nem kéne általánostanom, de úgy látom, hogy Bangkok nem az én városom…