Monthly Archives: május 2007

2007.03.23 – Bangkok

Felvirrad hát ezen utazásunk utolsó reggele, így nem mondhatni, hogy túl vidámak vagyunk, de ettől függetlenül nem esünk nagy letargiába sem, merthogy az utolsó napra hagytunk egy csomó élményt, no meg egy csomó látnivalót is. Első utunk a Wat Pho-hoz vezet, a taxis persze rutinosan egészen máshol tesz ki minket, mint ahol a bejárat lenne. Az utca viszonylag elhagyatott, csak…

2007.03.22 – Bangkok

Az előzetes tervek szerinti időben, hajnali fél 6 magasságában érkezünk meg Bangkokba, nem messze a Khao San Roadtól áll meg a busz. Harmadszorra sikerül taxit fognunk, aki hajlandó is bekapcsolni a taxiórát, úgyhogy 6-ra már a szállodában vagyunk, ahol becsekkolnánk… de sajna kis hiba csúszott a gépezetbe, illetve nem is a gépezetbe, csak szimplán elcsesztem a foglalást, ugyanis a vouchert…

2007.03.21 – Ko Phi Phi, Krabi

Mivel tegnap bőven kipihentük magunkat, elég korán ébredek. Magamhoz veszek egy 300-as objektívet, majd felsétálok a dombon, hogy megnézzem mi van a másik oldalon. Nos, különösebb meglepetés nem ért, ott is a tengert látni, úgyhogy inkább visszaoldalgok bungalónkhoz, ahol kiülök a teraszra és élvezem a reggeli nap sugarait. A tegnapi eső kapcsán a levegő mintha tisztult volna. Látszik a kék…

2007.03.20 – Ko Phi Phi

Az alvás kb pont semmit nem ért. Egész éjszaka a leégésem fájlaltam, most meg reggel van és verem a fejem a falba. Elugrunk reggelizni Tonsaiba, de az egész kész szenvedés. Reggeli után nem is csinálunk semmit, visszatérünk bungalónkba, majd újra alvással töltjük az időt. Kicsit bosszant a dolog, de sajna nincs mit tenni. Ha napra megyek azért fáj a hátam,…

2007.03.19 – Ko Phi Phi

A 3500 B-os árba szállásadónknak nem fért bele a reggeli, ezért kénytelenek vagyunk Tonsai városában kaja után nézni, ugyanis ha a szállásunkhoz tartozó étteremben szeretnénk reggelizni, az fejenként 150 B-ba kerülne. Így még az is megéri, hogy kifizessük a LTB fuvart és a városban reggelizzünk. Tesszük ezt annál is inkább, mivel a tegnapi szandálvásárlás elmaradt, valamint a mai programunkhoz hajót…

2007.03.18 – Ko Lanta, Ko Phi Phi

Ezen a reggelen ismét időzített ébresztés van amit eléggé nehezményezek, de sebaj. Elmegyünk reggelizni, közben jelzem a recepciós embernek, hogy ma délelőtt kicsekkolunk a szállásunkról, mire kérdezi, hogy merre haladunk tovább. Mondjuk, hogy Ko Phi Phi-re, erre egyből szállást kezd nekünk keresni amit készségesen megnézünk, de mondjuk, hogy 2000 B alatt keressen, többet nem akarunk kiadni rá. Reggeli után –…